Fundis

Fundis admin 14 mei 2024

Zorg voor Morgen

Wat

De Zorg voor Morgen campagne is een meerjarig partnerschap met Fundis, een netwerkorganisatie van 22 bedrijven met 4.000 werknemers in de zorgsector. De campagne bestond uit meerdere events, een videoserie, content en andere middelen om hun lastig te bereiken doelgroep – hun medewerkers – te bereiken en te verbinden. 

Waarom

Als er één groep is die last heeft van een enorm hoge werkdruk, dan zijn het onze zorgmedewerkers. Hoe kan Fundis iets voor hen betekenen en laten zien dat zij voor een groot deel verantwoordelijk zijn voor een betere toekomst voor zowel werknemer als cliënt? ICP ontwikkelde Zorg voor Morgen, een campagne die over meerdere jaren met steeds nieuwe middelen werd ingezet, afhankelijk van de behoeftes van de doelgroep. 

Met welk resultaat
  • 4 evenementen
  • 9 magazines
  • 45 video’s
  • 1690 platformleden
  • Een nationale dag van de Zorg voor Morgen: 30 oktober

De Zorg voor Morgen campagne wist een lastig te bereiken doelgroep te bereiken, raken en het mooiste: hen weer vertrouwen te geven in de toekomst.

In 2023 won de campagne de gouden Grand Prix Content Marketing Award.

B2E

verbinden/motiveren/
bedanken

door heel Nederland

4.000 medewerkers

strategie, creatie en productie van A tot Z