Wat wij doen
Of het nou gaat om een slimme marketingcampagne, een fondsenwervende actie, een impactvol event of een indrukwekkend tv-programma. Bij ICP hebben we alles in huis om (maatschappelijk betrokken) mediaconcepten te ontwikkelen en produceren met inhoud. Een aantal van onze producties vind je hieronder. Benieuwd wat we voor jou kunnen beteken? Kom gezellig langs in ons ICP Café of neem contact op met een van onze collega’s!
- HORNBACHSinds 2017 organiseert HORNBACH de jaarlijkse verkiezing De Beste Klusser van Nederland, waarin de beste...
- IkPasStichting IkPas nodigt mensen uit om hun alcoholgebruik op pauze te zetten. Zij zochten naar...
- De Bouw Maakt HetBouwend Nederland is de afzender van de crossmediale campagne ‘De Bouw Maakt Het’. Een campagne...
- StoptoberStoptober is samen stoppen. Als je meedoet, vergroot je je kans met maar liefst 5...
- Zondag op VierIn de wekelijkse talkshow Zondag op Vier (RTL4) staan ondernemen, entertainment en goed doen centraal....
- KPMGHet jaarlijkse partner- en director event is een belangrijk moment om interne commitment van deze...
- Sta op tegen kankerSinds 2010 maakt ICP in samenwerking met KWF en AVROTROS de grootse tv-show Sta op...
- Last Man StandingAl sinds 2017 een bijzonder evenement voor MIND, die opkomt voor de mentale gezondheid. We...
- Nationaal Comité 4 en 5 meiEen 5 mei-concert waar met muziek, zang en dans zoveel mogelijk mensen worden bereikt en...
- Young Impact DayHet grootste jongerenevenement in Nederland: de Young Impact Day! Wie in actie komt, wordt beloond!...
- FundisDe Zorg voor Morgen campagne is een meerjarig partnerschap met Fundis, een netwerkorganisatie van 22...
- For One Night OnlyDit tv-spektafel vraagt eenmaal per jaar voor de vroege opsporing van kanker op een wel...
- Van GelderVan Gelder groente & fruit is een oer-Hollandse, maar toch hypermoderne AGF-leverancier. Samen met ICP...
- Het Echte Leven in de DierentuinHet tv-programma ‘Het Echte Leven in de Dierentuin’ is al jaren een succesnummer op NPO...
- Out of OfficeMeer dan een miljoen mensen in Nederland hebben burn-out klachten. In het tv-programma Out of...
- LidlDe Lidl Supermarktmanagersdag staat in het teken van waardering. Met waardering geven we elkaar kracht,...
- Herinneringen Top 50 concertMuziek roept herinneringen op. Misschien wel ons kostbaarste bezit. Bij dit unieke concert zingen topartiesten...
- HomeSport EventsHomeSport Events – 500 km fietsen, 240 km hardlopen of 120 km wandelen in estafette,...
- Ride for the RosesAl sinds 1998 vindt in Nederland de Ride for the Roses jaarlijks plaats. Ieder jaar...
- Young Impact AwardsHet winnen van een Young Impact Award geeft een enorme boost aan de maatschappelijke initiatieven...