Wat wij doen
Of het nou gaat om een slimme marketingcampagne, een fondsenwervende actie, een impactvol event of een indrukwekkend tv-programma. Bij ICP hebben we alles in huis om (maatschappelijk betrokken) mediaconcepten te ontwikkelen en produceren met inhoud. Een aantal van onze producties vind je hieronder. Benieuwd wat we voor jou kunnen beteken? Kom gezellig langs in ons ICP Café of neem contact op met een van onze collega’s!
- De Bouw Maakt HetBouwend Nederland is de afzender van de crossmediale campagne ‘De Bouw Maakt Het’. Een campagne...
- Last Man StandingAl sinds 2017 een bijzonder evenement voor MIND, die opkomt voor de mentale gezondheid. We...
- Ride for the RosesAl sinds 1998 vindt in Nederland de Ride for the Roses jaarlijks plaats. Ieder jaar...
- Nationaal Comité 4 en 5 meiEen 5 mei-concert waar met muziek, zang en dans zoveel mogelijk mensen worden bereikt en...
- StoptoberStoptober is samen stoppen. Als je meedoet, vergroot je je kans met maar liefst 5...
- Herinneringen Top 50 concertMuziek roept herinneringen op. Misschien wel ons kostbaarste bezit. Bij dit unieke concert zingen topartiesten...
- Sta op tegen kankerSinds 2010 maakt ICP in samenwerking met KWF en AVROTROS de grootse tv-show Sta op...
- Van GelderVan Gelder groente & fruit is een oer-Hollandse, maar toch hypermoderne AGF-leverancier. Samen met ICP...
- Young Impact DayHet grootste jongerenevenement in Nederland: de Young Impact Day! Wie in actie komt, wordt beloond!...
- KPMGHet jaarlijkse partner- en director event is een belangrijk moment om interne commitment van deze...
- Out of OfficeMeer dan een miljoen mensen in Nederland hebben burn-out klachten. In het tv-programma Out of...
- HORNBACHSinds 2017 organiseert HORNBACH de jaarlijkse verkiezing De Beste Klusser van Nederland, waarin de beste...
- Zondag op VierIn de wekelijkse talkshow Zondag op Vier (RTL4) staan ondernemen, entertainment en goed doen centraal....
- Het Echte Leven in de DierentuinHet tv-programma ‘Het Echte Leven in de Dierentuin’ is al jaren een succesnummer op NPO...
- FundisDe Zorg voor Morgen campagne is een meerjarig partnerschap met Fundis, een netwerkorganisatie van 22...
- Young Impact AwardsHet winnen van een Young Impact Award geeft een enorme boost aan de maatschappelijke initiatieven...
- For One Night OnlyDit tv-spektafel vraagt eenmaal per jaar voor de vroege opsporing van kanker op een wel...
- LidlDe Lidl Supermarktmanagersdag staat in het teken van waardering. Met waardering geven we elkaar kracht,...
- IkPasStichting IkPas nodigt mensen uit om hun alcoholgebruik op pauze te zetten. Zij zochten naar...
- HomeSport EventsHomeSport Events – 500 km fietsen, 240 km hardlopen of 120 km wandelen in estafette,...