Sinds 2017 organiseert HORNBACH de jaarlijkse verkiezing De Beste Klusser van Nederland, waarin de beste klussers van het land strijden om de Gouden Hamer. Sinds 2021 bundelen HORNBACH en ICP de krachten om het reeds succesvolle format De Beste Klusser van Nederland nóg sterker en pakkender neer te zetten.
HORNBACH wil zich met deze campagne positioneren als de beste bouwmarkt van Nederland. We activeren de klussers via print, radio, online, out of home, social media en tv, met als aanjager een nationaal bekende persoonlijkheid die goed matcht met de doelgroep en op ludieke wijze het merk van onze klant representeert: Maxim Hartman.
Het resultaat was een spannende finale die in 2022 ook op Veronica te zien was, met 245.000 kijkers en de vele bezoekers op het platform, een succes te noemen. Ook in 2024 werkt ICP aan een vernieuwende vorm van het concept.
B2C
promoten/verbinden/
uitdagen/entertainen
door heel Nederland
klussend Nederland
strategie, creatie en productie van A tot Z