Van Gelder groente & fruit is een oer-Hollandse, maar toch hypermoderne AGF-leverancier. Samen met ICP werken zij aan de versterking van de positionering, van waaruit ICP een duurzame contentstrategie ontwikkelt die Van Gelder over meerdere jaren uit kan rollen. In april 2024 is hun nieuwe – door ICP geproduceerde – brandvideo gelanceerd.
Van Gelder groente & fruit is een familiebedrijf dat is uitgegroeid tot een hypermoderne en toonaangevende AGF-specialist die dagverse producten leveren met de hoogste omloopsnelheid in de markt. ICP ontwikkelt een contentstrategie die hierop aansluit, die de basis zal vormen voor een nieuw marketingcommunicatiebeleid. Het daarbij inzetten van de juiste mix aan marketing-communicatiemiddelen zal de basis leggen voor de verdere, duurzame groei van Van Gelder als B2B-merk.
Een nieuwe brandvideo voor Van Gelder, waarin ‘Vers zit in onze natuur’ de rode draad is in het verhaal van Van Gelder. In 2024 bouwen we verder aan de contentstrategie.
B2B
informeren/verbinden/
stimuleren/promoten
Van Gelder hoofdkantoor
Horeca, zorg, retail, ZBO’s
strategie, creatie en productie van A tot Z